SENİ HİÇ AMA HİÇ SEVMİYORUM

07.10.2016 09:43

 

Seni hiç ama hiç sevmiyorum.. Sen en yakın dava arkadaşlarını bile gammazlamaktan kaçınmadın. hayatını bu davaya adamış, şehit düşmüş, gazi olmuş, hayatının baharında bütün hayalleri o büyük ideal uğruna yok olan insanları linç kampanyasına tabi tuttuğun için seni sevmiyorum.

Sen,davayı, camiayı sistematik şekilde yokluğa sürüklediğin ve art niyetli olduğuna artık inandığım için sevmiyorum.

Sen,Ülkücülük hukukunun yerle bir ettiğin için sevmiyorum.

Sen,Türklük davasını karanlık labirentlerinde kimin hesabına olduğu meçhul uygulamalarınla aklın, vicdanın, bilimin ve her türlü öngörünün dışına çıktığın için sevmiyorum.

Sen,davamı, hayallerimi, geleceğimi, gençliğimi ve bu yaşımda da umutlarımı yok etme çabasında olduğun için sevmiyorum ve sevmeyeceğim

Seni artık bu davanın önünde sadece şuurlu bir köstek olarak görüyor ve ona göre tavrımı koyuyorum