SIRADAN BİR VATANDAŞ ADINA EMPATİ KURARAK MHP'YE OY VERMEK İSTERSEM...

15.08.2016 21:15

 
Şu anki MHP'ye oy vermemizi gerektiren nedenleri bulmaya çalışıyorum. İnanın beynimi zorluyorum.
Tek bir neden bulsam vicdanen rahatlayacağım.
1. MHP'yi iktidar yapmak için oy vermek istiyorum . Karşımdaki MHP'nin iktidar olma gibi bir hedefi yok diyor.
2.MHP'nin halkla hemhal olmasını istiyorum. Karşımdaki halkla, camiayla arasına bariyerler örmüş.
3. Doktriner Türk milliyetçiliğini temsil ettiği için fikri çalışmalarının öne çıkmasını istiyorum. karşımdaki kurultayları, sempozyumları, konserleri, konferansları yasaklıyor. 1980' lerde "Hergün" gazetesinin tirajı 14 bin bugün "ortadoğu "gazetesinin tirajı 6 bin
4.Ülkücü camianın bütünleşmesini parti içinde demokrasinin, istişarenin olmasını istiyorum. Karşıma monokrasi çıkıyor.
5.Feto bozuntuları darbe ötesi ülkeyi işgale kalktı. Türk milliyetçileri böylesi bir durumda gök kubbeyi başlarına yıkmaları gerekirken tek miting bile yapmayan bir parti ile karşılaştılar.

Aslında sıralamaya kalksam sayfaları bulur. Peki sıradan vatandaşa bize oy verin biz farklıyız diyecek tek vaadimiz var mı? Sadece "evetli- hayırlı"tepkiler ve ebcet hesapları dışında ne vaatlerimiz, söylemlerimiz var?